Laipni lūdzam Würth Latvija! Tikai biznesa klientiem
Vulkanizēšanas cements
Vulkanizēšanas cements - 1
Vulkanizēšanas cements - 2

Zemāk tabulā atlasiet atsevišķus izstrādājumus, lai atrastu detalizētu informāciju, vairāk attēlu un dokumentu.

Vulkanizēšanas cements

Izturīgs. Pašvulkanizējošām labošanas sistēmām riepu un šļūteņu remontam.

Lasīt izstrādājuma aprakstu

Ir pieejams 1 variants

Cenas, kas redzamas klientiem pēc pieteikšanās

Tikai biznesa klientiem

Reģistrējieties tūlīt, lai piekļūtu vairāk nekā 125 000 izstrādājumu

Varianti

Tikai biznesa klientiem

Reģistrējieties tūlīt, lai piekļūtu vairāk nekā 125 000 izstrādājumu

Zvanīt klientu apkalpošanas dienestam: +371 67788996

Cenas, kas redzamas klientiem pēc pieteikšanās

Piezīme

Fragments no: Vācijas 2001. gada 8. februāra ceļu satiksmes licencēšanas noteikumu vadlīnijas (StVZO) 36. punkta par pneimatisko riepu bojājumu novērtēšanu un novēršanu.



Remonta komplektu kombinēšana


  • Remonta process, kas ietver cauruma aizpildīšanu un labošanu ar plāksteri.

3. Vispārējās prasības


3.1. Katra riepa pirms remontēšanas ir jānoņem no diska, lai varētu novērtēt bojājumus un veiktu remontu. Izņēmums ir tās riepas, kurām ir tikai ārēji bojājumi.


3.4. Bojātā vieta ir jāatbrīvo un jānotīra, izmantojot piemērotus instrumentus.


3.5. Riepas, kurām iepriekš izmantots avārijas remonta aprīkojums nav labojamas.


3.6. Nav atļauts ievietot ielāpu, nenovēršot riepas bojājumus.


4. Labošanas darbu veikšana


Parasti bojātais kanāls tiek piepildīts ar kaučuku, kas tiek vulkanizēts, izmantojot karstu vai siltu vulkanizāciju. Pēc tam riepā tiek ievietots labošanas ielāps. Iepriekš vulkanizētu gumijas materiālu var izmantot kopā ar remonta plāksteri, lai aizpildītu izdurto caurumu, ko radījusi rites virsmas šuves bojājumi.



Tālāk sniegtā informācija attiecas tikai uz:



Motocikla riepām


Caurdurtu motociklu riepu izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 6 mm. Nedrīkst labot bojājumus ārpus motocikla riepas saķeres virsmas.



Vieglo automobiļu un piekabes riepām


Caurdurtās saķeres virsmās izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 6 mm. Labošanu apmales zonā drīkst veikt tikai tad, ja nav skarti stiprinošie materiāli.



C tipa un komerciālo transportlīdzekļu un piekabju ar kravnesību <122 riepām


Saķeres virsmu izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot defektus, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 6 mm. Labošanu apmales zonā drīkst veikt, tikai tad, ja nav skarti stiprinošie materiāli.



Riepas un komerciālo transportlīdzekļu un piekabju ar kravnesību ≥122 riepas


Saķeres virsmas izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 10 mm. Labošanu drīkst veikt tikai tad, ja apmales zonās nav skarti stiprinošie materiāli (karkass vai kordu mala).

Lietošanas norādījumi ir ieteikumi, kuru pamatā ir mūsu veiktie testi un pieredze; veiciet savas pārbaudes pirms katras lietošanas reizes. Lielā izmantošanas veidu skaita un uzglabāšanas un apstrādes nosacījumu dēļ mēs neuzņemamies nekādu atbildību par konkrēta darba rezultātu. Ciktāl mūsu bezmaksas klientu apkalpošanas dienests sniedz tehnisku informāciju vai darbojas kā konsultāciju dienests, šī pakalpojuma sniegšana neuzliek nekādu atbildību, izņemot gadījumus, kad sniegtais padoms vai informācija ietilpst mūsu norādītajā, līgumā noteiktajā pakalpojuma jomā vai arī padomnieks rīkojās apzināti. Mēs garantējam mūsu izstrādājumu nemainīgu kvalitāti. Mēs paturam tiesības veikt tehniskas izmaiņas un turpmāku produkta uzlabošanu.