Riepu remonta sistēma Pneusil
Pneusil
RIEPU-REMONTA-IELĀPS-SĒNE-3-20MM
PNEUSIL
Reģistrējieties tūlīt, lai piekļūtu vairāk nekā 125 000 izstrādājumu
- Sēnes formas remonta elements ir piemērots radiālajām un diagonālajām riepām ar vai bez kamerām (bezkameru)
- Var izmantot līdz ātruma kodam "V" ieskaitot (līdz 240 km/h)
- Remonta elementi tiek apstrādāti kopā ar izturīgu vulkanizējošo cementu
- Remonts no iekšpuses vien nodrošina maksimālu kvalitātes, uzticamības un drošības līmeni
Turpinot braukt ar tukšu riepu, līdz transportlīdzeklis pilnībā apstājas, var radīt ievērojamus riepas struktūras bojājumus. Tikai speciālistu veikta riepas iekšpuses pārbaude var ļaut novērtēt, vai riepu var salabot un, ja iespējams, ar kuru remonta sistēmu. Tāpēc riepa vienmēr ir jānoņem no diska - no tā ir atkarīga drošība!
Saskaņā ar Vācijas Autotransporta līdzekļu reģistrācijas noteikumu (StVZO) 2001. gada 8. februāra pamatnostādnēm par pneimatisko riepu bojājumu novērtēšanu un remontu, katra riepa pirms remonta ir jānoņem no diska, lai varētu analizēt bojājumus un veikt remontu.
Datu lapas(X)
Remonts līdz 6 mm (vieglajam automobilim) un 10 mm (kravas automobilim). Piemērota arī nulles spiediena riepām.
Remonta elementa sēnes forma ļauj veikt bojātās vietas profesionālu divetapu remontu:
- "Sēnes" plakanā daļa tiek uzvulkanizēta uz riepas iekšpuses un tādējādi garantē absolūtu hermētiskumu. Nekādu spiediena zudumu riepā!
- Remonta elementa kāts tiek ievulkanizēts caurejošajā kanālā, tādējādi novēršot netīrumu, putekļu, sālsūdens vai citu vielu iekļūšanu riepā un korozijas izraisīšanu, kā arī neļaujot "plāksnei" atbrīvoties.
Maks. cauruma diametrs | 3 mm |
Kāta diametrs | 4 mm |
Diska diametrs | 20 mm |
Atlasīt RAL krāsu vērtību
LŪDZU, ŅEMIET VĒRĀ: Krāsu attēlojums ekrānā atšķiras no faktiskās krāsas!