Vulkanizēšanas cements
Augstas izturības vulkanizēšanas cements
LĪME-CEMENTS RIEPU REMONTAM-235ML
Reģistrējieties tūlīt, lai piekļūtu vairāk nekā 125 000 izstrādājumu
Fragments no: Vācijas 2001. gada 8. februāra ceļu satiksmes licencēšanas noteikumu vadlīnijas (StVZO) 36. punkta par pneimatisko riepu bojājumu novērtēšanu un novēršanu.
Remonta komplektu kombinēšana
- Remonta process, kas ietver cauruma aizpildīšanu un labošanu ar plāksteri.
3. Vispārējās prasības
3.1. Katra riepa pirms remontēšanas ir jānoņem no diska, lai varētu novērtēt bojājumus un veiktu remontu. Izņēmums ir tās riepas, kurām ir tikai ārēji bojājumi.
3.4. Bojātā vieta ir jāatbrīvo un jānotīra, izmantojot piemērotus instrumentus.
3.5. Riepas, kurām iepriekš izmantots avārijas remonta aprīkojums nav labojamas.
3.6. Nav atļauts ievietot ielāpu, nenovēršot riepas bojājumus.
4. Labošanas darbu veikšana
Parasti bojātais kanāls tiek piepildīts ar kaučuku, kas tiek vulkanizēts, izmantojot karstu vai siltu vulkanizāciju. Pēc tam riepā tiek ievietots labošanas ielāps. Iepriekš vulkanizētu gumijas materiālu var izmantot kopā ar remonta plāksteri, lai aizpildītu izdurto caurumu, ko radījusi rites virsmas šuves bojājumi.
Tālāk sniegtā informācija attiecas tikai uz:
Motocikla riepām
Caurdurtu motociklu riepu izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 6 mm. Nedrīkst labot bojājumus ārpus motocikla riepas saķeres virsmas.
Vieglo automobiļu un piekabes riepām
Caurdurtās saķeres virsmās izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 6 mm. Labošanu apmales zonā drīkst veikt tikai tad, ja nav skarti stiprinošie materiāli.
C tipa un komerciālo transportlīdzekļu un piekabju ar kravnesību <122 riepām
Saķeres virsmu izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot defektus, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 6 mm. Labošanu apmales zonā drīkst veikt, tikai tad, ja nav skarti stiprinošie materiāli.
Riepas un komerciālo transportlīdzekļu un piekabju ar kravnesību ≥122 riepas
Saķeres virsmas izmantojot kombinēto remonta aprīkojumu var labot, tikai tad, ja bojājuma izmērs nepārsniedz 10 mm. Labošanu drīkst veikt tikai tad, ja apmales zonās nav skarti stiprinošie materiāli (karkass vai kordu mala).
Lietošanas norādījumi ir ieteikumi, kuru pamatā ir mūsu veiktie testi un pieredze; veiciet savas pārbaudes pirms katras lietošanas reizes. Lielā izmantošanas veidu skaita un uzglabāšanas un apstrādes nosacījumu dēļ mēs neuzņemamies nekādu atbildību par konkrēta darba rezultātu. Ciktāl mūsu bezmaksas klientu apkalpošanas dienests sniedz tehnisku informāciju vai darbojas kā konsultāciju dienests, šī pakalpojuma sniegšana neuzliek nekādu atbildību, izņemot gadījumus, kad sniegtais padoms vai informācija ietilpst mūsu norādītajā, līgumā noteiktajā pakalpojuma jomā vai arī padomnieks rīkojās apzināti. Mēs garantējam mūsu izstrādājumu nemainīgu kvalitāti. Mēs paturam tiesības veikt tehniskas izmaiņas un turpmāku produkta uzlabošanu.
Datu lapas(X)
Pirms lietošanas sakratiet. Uzklājiet plānā slānī uz labojamās vietas un ļaujiet nožūt. Uzklājiet ielāpus atbilstoši dažādu labošanas veidu lietošanas norādījumiem. Pēc lietošanas stingri aizveriet konteineru.
- Atzīmējiet labošanas vietu.
- Nomēriet bojāto apgabalu, lai izvēlētos materiālu. Izurbiet labošanas vietu no iekšpuses uz ārpusi.
- Viegli noslīpējiet virsmu nolīdzinot nelīdzenumus Maksimālais ātrums: 5000 apgr./min.
- Izmantojot putekļu sūcēju, notīriet visus slīpēšanas putekļus.
- Uzpiliniet šķīduma pilienu uz labošanas vietas. Izlīdziniet pa nelīdzeno virsmu. Nogaidiet 5 minūtes līdz nožūst.
- Noņemiet pārklāju, nepieskaroties darba virsmai.
- Izraujiet ielāpa serdi no ārpuses, līdz ielāpa disks piespiežas riepas iekšpusei.
- Izlīdziniet, sākot no centra.
- Pēc uzstādīšanas un piepumpēšanas nogrieziet (nevelkot uz āru).
Ķīmiskā bāze | Ligroīns |
Krāsa | Bēšs |
Blīvums | 0.74 g/cm³ |
Blīvuma nosacījumi | 15°C temperatūrā |
Konteiners | Kārba |
Saturs | 235 ml |
Derīguma termiņš no izgatavošanas datuma | 12 Monate(month) |
Atlasīt RAL krāsu vērtību
LŪDZU, ŅEMIET VĒRĀ: Krāsu attēlojums ekrānā atšķiras no faktiskās krāsas!